Informacja Turystyczna
Wisła Otwarta Turystycznie
Pl. B. Hoffa 3 (rynek)

Hotel Wisła PREMIUM

Wisła
powrót

Szukaj wolnych pokoi w Hotel Wisła PREMIUM


ATRAKCJE W POBLIŻU

Kościół pod wezwaniem Znalezienia Krzyża Świętego w Wiśle-Głębcach
0.9 km
Ośrodek Sportowy Jonidło
0.9 km
Panoramy z gór
1.1 km
Poligon Pasieki
1.2 km
Zabytkowy Cmentarz na Groniczku
1.3 km
Wiadukt Kolejowy
1.3 km
Galeria "Sportowe Trofea Adama Małysza"
1.6 km
Muzeum Aptekarstwa
1.7 km
Wiślańska Ciuchcia
1.7 km
Kolej Linowa Nowa Osada
1.8 km

OPIS OBIEKTU

Niezapomniany wypoczynek w sercu Beskidu Śląskiego

w otoczeniu górskich krajobrazów. Hotel PREMIUM to trzygwiazdkowy obiekt, usytuowany w malowniczej dolinie potoku Kopydło, wśród natury i lasów Beskidu Śląskiego, w niewielkiej odległości od centrum Perły Beskidów – Wisły, blisko szlaków turystycznych i tras spacerowych.

Gwarantujemy Państwu ciepłą, kameralną atmosferę. Pokoje Hotelu PREMIUM – dwuosobowe, również do pojedynczego wykorzystania lub z możliwością dostawki – zapewniają znakomite warunki wypoczynku. Dla odwiedzających nas  rodzin, proponujemy  rodzinne pokoje STUDIO i pokoje STUDIO de Lux.

Hotel Mercure w Wiśle oferuje nie tylko miejsca noclegowe. W trosce o dobry nastrój naszych Gości, staramy się urozmaicić im pobyt na wszelkie możliwe sposoby. Zachęcamy m.in. do skorzystania z naszej restauracji, Centrum Rekreacji, a także z plaży i letniego ogródka. Jako, że jesteśmy hotelem przyjaznym rodzinie, posiadamy również bogatą ofertę atrakcji dla dzieci. Ponadto organizujemy imprezy i przyjęcia okolicznościowe (m.in. wesela), świąteczne (Boże Narodzenie czy Sylwester) oraz przygotowujemy propozycje wypoczynku sezonowego (np. długie weekendy – majówki i in.).



REGULAMIN REZERWACJI

REGULAMIN HOTELOWY

Dyrekcja Hotelu będzie wdzięczna za Państwa współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych gości.

 

1.

  1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
  2. Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty
    na jedną dobę.
  3. Doba hotelowa kończy się o godzinie 14: 00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 12: 00 dnia następnego.

 

2.

  1. W związku z koniecznością potwierdzenia tożsamości Gościa oraz w celu zawarcia umowy
    i wystawienia faktury Vat, Gość zobowiązany jest przed otrzymaniem klucza do pokoju okazać dokument ze zdjęciem potwierdzający jego tożsamość.
  2. Na podstawie okazanego dokumentu tożsamości Gość lub recepcja wypełnia Kartę Rejestracyjną Klienta. Prawidłowo wypełniona Karta Rejestracyjna Klienta potwierdza fakt zawarcia umowy
    z Gościem a dane w niej ujawnione stanowią podstawę wystawienia faktury lub rachunku.
  3. W przypadku odmowy okazania przez Gościa dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość, hotel może odmówić wydania klucza do pokoju lub musi pobrać z góry opłatę za cały pobyt Gościa.

 

                  3.

  1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia , Gość hotelowy powinien zgłosić
    w Recepcji do godz. 10:00 dnia , w którym upływa termin wynajmu pokoju.
  2.  Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

 

4.

  1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  2. Osoby które nie zostały zgłoszone w Karcie Rejestracji Klienta mogą przebywać w pokoju hotelowym
    od godz. 7:00 do godz. 22:00. Po godzinie 22:00 istnieje obowiązek zgłoszenia dodatkowych osób przebywających
    z gośćmi w pokoju.
  3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.

 

5.

  1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących, jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
  2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
  1. warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
  2. bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
  3. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu
  4. sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa,
    a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi na to zgodę.
  5. sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

 

                   6.

  1. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
  1. udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
  2. budzenie o oznaczonej godzinie,
  3. przechowywanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego), chyba, że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa,
  4. przechowywanie (w czasie pobytu Gościa w hotelu) pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Hotel może odmówić przyjęcia tych rzeczy wówczas, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo, jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca, chyba, że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

7.

  1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesione przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.
  2. Poszkodowany powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie
    po jej stwierdzeniu.

8.

  1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
  2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę
    lub też zaprzestać świadczenia usług i zażądać opuszczenia hotelu.

 

9.

  1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
  2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia
    lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy
    lub z winy odwiedzających go osób.
  3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.

 

10.

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa za dodatkową opłatą.

W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

11.

Niniejszy regulamin jest obowiązujący dla wszystkich osób przebywających i korzystających z usług hotelu.

 

 

                                                                                                         

Dyrekcja Hotelu

                                                                                   Życzymy miłego pobytu w naszym hotelu



SKONTAKTUJ SIĘ

ul. Kopydło 20
Wisła 43-460
recepcja@hotelpremium.pl
www.hotelpremium.pl/konferencje

GALERIA

NA MAPIE