Niezapomniany wypoczynek w sercu Beskidu Śląskiego
w otoczeniu górskich krajobrazów. Hotel PREMIUM to trzygwiazdkowy obiekt, usytuowany w malowniczej dolinie potoku Kopydło, wśród natury i lasów Beskidu Śląskiego, w niewielkiej odległości od centrum Perły Beskidów – Wisły, blisko szlaków turystycznych i tras spacerowych.
Gwarantujemy Państwu ciepłą, kameralną atmosferę. Pokoje Hotelu PREMIUM – dwuosobowe, również do pojedynczego wykorzystania lub z możliwością dostawki – zapewniają znakomite warunki wypoczynku. Dla odwiedzających nas rodzin, proponujemy rodzinne pokoje STUDIO i pokoje STUDIO de Lux.
Hotel Mercure w Wiśle oferuje nie tylko miejsca noclegowe. W trosce o dobry nastrój naszych Gości, staramy się urozmaicić im pobyt na wszelkie możliwe sposoby. Zachęcamy m.in. do skorzystania z naszej restauracji, Centrum Rekreacji, a także z plaży i letniego ogródka. Jako, że jesteśmy hotelem przyjaznym rodzinie, posiadamy również bogatą ofertę atrakcji dla dzieci. Ponadto organizujemy imprezy i przyjęcia okolicznościowe (m.in. wesela), świąteczne (Boże Narodzenie czy Sylwester) oraz przygotowujemy propozycje wypoczynku sezonowego (np. długie weekendy – majówki i in.).
REGULAMIN HOTELOWY
Dyrekcja Hotelu będzie wdzięczna za Państwa współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych gości.
1.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty
na jedną dobę.
- Doba hotelowa kończy się o godzinie 14: 00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 12: 00 dnia następnego.
2.
- W związku z koniecznością potwierdzenia tożsamości Gościa oraz w celu zawarcia umowy
i wystawienia faktury Vat, Gość zobowiązany jest przed otrzymaniem klucza do pokoju okazać dokument ze zdjęciem potwierdzający jego tożsamość.
- Na podstawie okazanego dokumentu tożsamości Gość lub recepcja wypełnia Kartę Rejestracyjną Klienta. Prawidłowo wypełniona Karta Rejestracyjna Klienta potwierdza fakt zawarcia umowy
z Gościem a dane w niej ujawnione stanowią podstawę wystawienia faktury lub rachunku.
- W przypadku odmowy okazania przez Gościa dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość, hotel może odmówić wydania klucza do pokoju lub musi pobrać z góry opłatę za cały pobyt Gościa.
3.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia , Gość hotelowy powinien zgłosić
w Recepcji do godz. 10:00 dnia , w którym upływa termin wynajmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
4.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby które nie zostały zgłoszone w Karcie Rejestracji Klienta mogą przebywać w pokoju hotelowym
od godz. 7:00 do godz. 22:00. Po godzinie 22:00 istnieje obowiązek zgłoszenia dodatkowych osób przebywających
z gośćmi w pokoju.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.
5.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących, jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa,
a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi na to zgodę.
- sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
6.
- Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o oznaczonej godzinie,
- przechowywanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego), chyba, że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa,
- przechowywanie (w czasie pobytu Gościa w hotelu) pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Hotel może odmówić przyjęcia tych rzeczy wówczas, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo, jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca, chyba, że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
7.
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesione przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.
- Poszkodowany powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie
po jej stwierdzeniu.
8.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę
lub też zaprzestać świadczenia usług i zażądać opuszczenia hotelu.
9.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia
lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy
lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
10.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa za dodatkową opłatą.
W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
11.
Niniejszy regulamin jest obowiązujący dla wszystkich osób przebywających i korzystających z usług hotelu.
Dyrekcja Hotelu
Życzymy miłego pobytu w naszym hotelu
ul. Kopydło 20