ZOBACZ
★★★★★ Wyjątkowe miejsce, do którego chce się wracać! Absolutnie fantastyczne miejsce! Wisła Glamping to definicja idealnego wypoczynku. Połączenie komfortu na najwyższym poziomie z bliskością natury jest tu perfekcyjne. Namiot jest przepięknie urządzony, nieskazitelnie czysty i w pełni wyposażony. Nic dodać, nic ująć. Największe wrażenie zrobiły na nas dwie rzeczy: * Widok z łóżka o poranku - budzić się i widzieć góry to coś niesamowitego. * Prywatne jacuzzi na tarasie - gwarancja relaksu o każdej porze dnia i nocy. Lokalizacja jest doskonała – cisza i spokój, a jednocześnie bliskość szlaków i atrakcji Wisły. Kontakt z właścicielami był bezproblemowy i bardzo miły. Widać, że tworzą to miejsce z pasją. Zdecydowanie polecamy każdemu, kto szuka wyjątkowych wrażeń i odpoczynku od codzienności. Wrócimy na pewno! Dziękujemy!
Cze 2025ZOBACZ
Super obiekt!
Mar 2025Wisła Glamping – luksus w sercu Beskidów
Wisła Glamping to miejsce stworzone z myślą o tych, którzy marzą o wypoczynku blisko natury, ale nie chcą rezygnować z komfortu. Położony na zboczach Gronia w Wiśle, resort oferuje spektakularne widoki na góry i miasto, jednocześnie zapewniając pełną wygodę przez cały rok.
Na gości czeka 9 przestronnych namiotów glampingowych, każdy o powierzchni 38 m². W środku znajdują się m.in.: elegancka łazienka z prysznicem, w pełni wyposażony aneks kuchenny, klimatyzacja, telewizor Smart TV, komfortowa część wypoczynkowa i antresola z dodatkowymi miejscami do spania. Dodatkową atrakcją jest zawieszona siatka – idealna na leniwe poranki z książką lub wieczorny relaks pod niebem pełnym gwiazd.
Do dyspozycji gości oddajemy również strefę mini Spa, w której znajduje się sauna oraz 7-osobowe jacuzzi z panoramicznym widokiem na góry. Całość otoczona jest leżakami i miejscem do wypoczynku, a dostęp do tej strefy wliczony jest w cenę pobytu.
Wisła Glamping to także:
To miejsce dla par, rodzin i wszystkich, którzy szukają harmonii pomiędzy naturą a luksusem.
REGULAMIN REZERWACJI W KOMPLEKSIE WISŁA GLAMPING
Postanowienia niniejszego regulaminu określają warunki dokonywania przez osoby fizyczne oraz
prawne rezerwacji, sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzeń dokonania rezerwacji
oraz postępowań reklamacyjnych w kompleksie „WISŁA GLAMPING” zlokalizowanym w Wiśle przy ul.
Spacerowej 28WA, zarządzanym przez GBMW Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle, przy ul. Ochorowicza 4,
KRS 0000977459, REGON 522312899, NIP 5482744485.
I. SŁOWNICZEK
Terminy użyte w niniejszym regulaminie mają znaczenie ustalone zgodnie z poniższymi definicjami:
1. Glamp – namiot całoroczny, w którym świadczona jest usługa noclegowa
2. Gość – osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności
prawnych lub w przypadku rezerwacji dokonywanej na firmę, osoba, która w związku z
wykonywanym zawodem lub świadczoną usługą na rzecz osoby prawnej lub/i jednostki
organizacyjnej niebędącej osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonuje
rezerwacji w jej imieniu i na jej rzecz.
3. Obiekt – kompleks Wisła Glamping zlokalizowany w Wiśle przy ul. Spacerowej 28WA;
4. Regulamin – niniejszy Regulamin Rezerwacji w Obiekcie WISŁA GLAMPING.
5. Spółka – GBMW Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle przy ul. Ochorowicza 4, będąca właścicielem
Obiektu.
6. Płatności Online – system płatności online udostępnione Gościowi przez Obiekt w ramach
procesu rezerwacji.
II. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1. Niniejszy regulamin stanowi wzorzec umowny dotyczący rezerwacji pobytu w Obiekcie i określa
prawa oraz obowiązki zarówno Obiektu jak i Gościa.
2. Warunkiem dokonania rezerwacji jest wypełnienie formularza rezerwacyjnego, akceptacja
postanowień Regulaminu i Regulaminu Pobytu oraz dokonanie płatności za pobyt.
3. Gość dobrowolnie dokonuje rezerwacji.
4. Obiekt nie pobiera opłaty rezerwacyjnej.
5. Niniejszy Regulamin udostępniany jest w trakcie dokonywania rezerwacji.
III. WARUNKI TECHNICZNE
1. Niezbędnym do dokonania rezerwacji jest posiadanie połączenia z siecią Internet oraz konta
poczty elektronicznej jak również posiadanie aktywnego numeru telefonu.
2. Na adres poczty elektronicznej Gość otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie rezerwacji.
IV. DOKONANIE REZERWACJI
1. Przed dokonaniem rezerwacji gość może również skontaktować się z Obiektem telefonicznie, pod
numerem telefonu +48 604 208 218, bądź za pomocą poczty elektronicznej wysyłając e-maila na
adres: hello@wislaglamping.pl - w sprawie zapytania o dostępność.
2. Zapytanie o dostępność polega na wskazaniu przez Gościa interesującego go terminu pobytu,
ilości osób i Glampów, a w przypadku dzieci – także wieku dzieci.
3. Gość każdorazowo dokonuje rezerwacji korzystając z systemu rezerwacyjnego online dostępnego
na stronie internetowej www.wislaglamping.pl bądź telefonicznie.
4. Dokonując rezerwacji online bądź telefonicznie Gość zobowiązany jest do wypełnienia formularza
rezerwacyjnego i podania:
a. terminu pobytu,
b. liczby osób wraz ze wskazaniem czy są to osoby dorosłe czy dzieci (w przypadku dziecka
– podanie wieku),
c. ilości Glampów,
d. dane kontaktowe (numer telefonu i adres e-mail)
e. chęci otrzymania faktury VAT. Brak poinformowania przez Gościa na etapie rezerwacji o
chęci otrzymania faktury VAT, uniemożliwia jej późniejsze wystawienie przez Obiekt
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Warunkiem dokonania rezerwacji jest płatność za rezerwowany pobyt.
6. Gość może zapłacić za pobyt poprzez Płatności Online. Zamówienie usługi noclegowej wiąże się
z obowiązkiem zapłaty.
7. Rezerwacja online uważana jest za dokonaną w momencie wysłania e-mail do Gościa z
potwierdzeniem dokonania rezerwacji.
8. Rezerwacja telefoniczna jest uznana za dokonaną w momencie opłacenia kwoty pobytu lub
ustalonej telefonicznie kwoty zadatku w terminie wskazanym w mailowym potwierdzeniu
rezerwacji. Brak opłacenia zadatku we wskazanym terminie równoznaczny jest z anulowaniem
rezerwacji.
9. W przypadku braku otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji należy sprawdzić
folder SPAM poczty elektronicznej lub skontaktować się bezpośrednio z Obiektem.
V. ZMIANA REZERWACJI I JEJ TERMINU
1. Zmiana rezerwacji oraz zmiana terminu rezerwacji może nastąpić telefonicznie bądź za pomocą
poczty elektronicznej.
2. Zmiana rezerwacji jak również i zmiana terminu rezerwacji jest każdorazowo uznaniową decyzją
Obiektu.
3. Zmiana terminu rezerwacji może nastąpić wyłączenie wtedy gdy w nowo proponowanym przez
Gościa terminie, Obiekt dysponuje wolnymi pokojami.
4. Zmiana terminu rezerwacji dokonana na więcej niż 14 dni przed planowanym pierwotnym
terminem pobytu nie podlega dodatkowej opłacie, o ile w aktualnym na dzień takiej zmiany
cenniku ten nowy termin pobytu nie jest oferowany w wyższej cenie. W takim przypadku
obowiązuje stosowna dopłata.
5. W przypadku zmiany terminu rezerwacji na mniej niż 14 dni przed planowanym pierwotnym
terminem pobytu, Obiekt jest uprawniony do żądania zapłaty stosownej kwoty, zgodnej z
obowiązującym cennikiem, tytułem opłaty za zmianę rezerwacji.
6. Zmiana rezerwacji może polegać m. in. na ograniczeniu długości pobytu, ilości Gości bądź ilości
zarezerwowanych Glampów.
7. Zgłoszenie przez Gościa chęci zmiany rezerwacji polegającej na ograniczeniu ilości świadczonych
przez Obiekt na rzecz Gościa usług noclegowych (skrócenie długości pobytu, ograniczenie ilości
Gości bądź Glampów itp.) i wyrażenie na to zgody przez Obiekt, skutkuje tym, że, różnica w
kwocie pomiędzy pierwotną rezerwacją a zmienioną rezerwacją zostanie zwrócona Gościowi, z
zastrzeżeniem możliwości potrącenia opłaty, o której mowa w ust. 5 powyżej.
8. Potwierdzeniem zmiany rezerwacji jest wiadomość e-mail wysłana przez Obiekt.
9. W przypadku braku otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji należy sprawdzić
folder SPAM poczty elektronicznej lub skontaktować się bezpośrednio z Obiektem.
10. Zmiana rezerwacji polegająca na zwiększeniu długości pobytu bądź zamówieniu dodatkowego
Glampa wymaga nowej rezerwacji i podlega procedurze rezerwacyjnej opisanej w pkt III
niniejszego Regulaminu.
11. W przypadku braku wyrażenia zgody przez Obiekt na zmianę rezerwacji bądź jej terminu, Gość
wciąż uprawniony jest do wykorzystania pobytu zgodnie z dokonaną i opłaconą rezerwacją.
VI. ODWOŁANIE / ANULOWANIE REZERWACJI
1. Gość uprawniony jest do anulowania rezerwacji.
2. Anulowania rezerwacji można dokonać wyłącznie pisemnie bądź drogą e-mailową.
3. Obiekt zastrzega sobie możliwość kontaktu z Gościem w celu weryfikacji zasadności odwołania
rezerwacji.
4. W przypadku anulowania opłaconej rezerwacji, która zawierała opcję bezkosztowego anulowania,
Gość otrzyma, na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej, wiadomość obejmującą
potwierdzenie anulowania rezerwacji, a wpłacona kwota zostanie zwrócona Gościowi na
rachunek, z którego dokonano płatności w ramach rezerwacji.
5. W przypadku anulowania opłaconej rezerwacji, która nie zawierała opcji bezkosztowego
anulowania, Gość otrzyma, na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej, wiadomość
obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji, a wpłacona przez Gościa kwota nie zostanie
zwrócona.
6. Należy pamiętać, że otrzymanie potwierdzenia anulowania rezerwacji jest równoznaczne z
anulowaniem rezerwacji.
7. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia anulowania rezerwacji prosimy o sprawdzenie
folderu SPAM i kontakt z Obiektem.
8. W przypadku niepojawienia się Gościa w obiekcie do północy (tj. godziny 23:59:59) w dniu
przyjazdu, rezerwacja zostanie anulowana automatycznie, chyba, że Gość poinformuje obiekt
pisemnie (email) o późniejszym przybyciu.
VII. REKLAMACJE
1. Gość jest uprawniony do złożenia reklamacji niezwłocznie po zaistnieniu przyczyny
uprawniającego go do jej złożenia.
2. Poprzez reklamację należy rozumieć wszelkie wnioski, skargi, zażalenia skierowane do Obiektu.
3. Reklamacja winna zostać złożona pisemnie oraz zawierać imię i nazwisko zgłaszającego
reklamację Gościa, jego dane teleadresowe, numer i szczegóły rezerwacji (pobytu), jak również
powinna przedstawiać sytuację podlegającą reklamacji i szczegółowo określać żądanie Gościa.
4. Reklamacja zostanie rozpoznana przez Obiekt niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia jej otrzymania.
5. Obiekt poinformuje Gościa o swojej decyzję w sprawie zgłoszonej reklamacji w takiej samej
formie, w jakiej złożona została reklamacja.
VIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Warunki pobytu w Obiekcie określa odrębny Regulamin kompleksu „WISŁA GLAMPING”
2. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z regulaminem wskazanym w ust. 1 powyżej
postanowienia Regulaminu mają pierwszeństwo.
3. Wyłączną odpowiedzialność za dokonanie rezerwacji i jej przydatność do potrzeb własnych jak i
osób, dla których Gość dokonuje rezerwację, ponosi Gość.
4. Gość ponosi odpowiedzialność za własne działania i zaniechania, w tym w szczególności za
przekazanie błędnych informacji lub niestosowanie się do niniejszego Regulaminu.
5. Ani Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie ponosi
odpowiedzialności za:
a. przerwanie procesu dokonywania rezerwacji na etapie wypełniania formularza.
b. niepoprawnie wpisane dane przez Gościa,
c. brak dostępu do sieci Internet lub ograniczenia w jego dostępności,
d. ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania albo urządzeń należących do
Gościa, które stanowią podstawę do dokonywania rezerwacji,
e. poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Gościa, które spowodowane zostały na
skutek działania lub/i zaniechania osób trzecich, a na które nie miał wpływu Obiekt,
f. poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Gościa, które spowodowane zostały na
skutek zaistnienia siły wyższej,
g. płatności realizowane w ramach Płatności Online.
6. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości realizacji usługi noclegowej na rzecz
Gościa zgodnie z dokonaną rezerwacją w przypadku zaistnienia siły wyższej tj. nadzwyczajnych
okoliczności niezależnych od żadnej ze stron, katastrof żywiołowych, strajków, działań wojennych,
pozbawienia przez dostawcę prądu, gazu, energii grzewczej bądź wody lub też innych sytuacji
wyjątkowych.
7. Ograniczenia odpowiedzialności wskazane w niniejszym Regulaminie nie mają zastosowania w
przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie
jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają
zastosowania do szkód wyrządzonych umyślnie.
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych jest Spółka, tj. GBMW Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle.
2. Podanie przez Gościa danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do dokonania
rezerwacji i zawarcia umowy o świadczenie usług noclegowych.
3. Dane przetwarzane będą w celu;
i. realizacji umowy na świadczenie usługi noclegowej – na podstawą przesłanki prawnie
uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
ii. w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa (np. wystawienie faktury) – na
podstawą przesłanki obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
iii. w celu dochodzenia bądź obrony przed ewentualnymi roszczeniami – przesłanki prawnie
uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
4. Dane przetwarzane będą przez okres wynikający z przepisów prawa, a w szczególności kodeksu
cywilnego oraz ustawy o rachunkowości.
5. Gość posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia ich przetwarzania jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
a także prawo do przeniesienia danych
6. Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
7. Dane mogą być udostępniane następującym podmiotom:
iv. organom publicznym w związku z istniejącym obowiązkiem prawnym,
v. firmom informatycznym - operatorom systemów informatycznych, oraz
vi. podmiotom współpracującym i wspierającym w wykonaniu umowy zawartej z Gośćmi Obiektu,
w tym Biuru Rachunkowemu.
8. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w
tym profilowaniem.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Gościom, zgodnie z art. 38 pkt 12) ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t. j.
Dz. U. z 2017 r. poz. 683, 2361), nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie
usług noclegowych.
2. Prawem właściwym dla ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Gościem a Obiektem jest
prawo polskie.
3. W przypadku powstania sporu, sądem właściwym do jego rozstrzygnięcia jest właściwy dla
siedziby Obiektu.
4. Wszelkie zmiany Regulaminu będą dokonywane poprzez zamieszczenie nowej treści Regulaminu
na stronie internetowej www.wislaglamping.pl
5. W obiekcie obowiązuję Polityka Ochrony Dzieci, której postanowień każdy Gość zobowiązany jest
do przestrzegania.
6. Obiekt zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego Regulaminu bez
konieczności uzasadniania przyczyny jego zmiany.