Informacja Turystyczna
Wisła Otwarta Turystycznie
Pl. B. Hoffa 3 (rynek)

Wisła Glamping

Wisła
100% na podstawie 11 recenzji
zobacz opinie
powrót

Szukaj wolnych pokoi w Wisła Glamping


100 % Gości jest zadowolonych z pobytu w Wisła Glamping


ATRAKCJE W POBLIŻU

Punkt widokowy
0.2 km
więcej
Parafia Rzymskokatolicka Znalezienia Krzyża Świętego
0.7 km
więcej
Pod Kasztanem
0.7 km
więcej
The ski resort of Nowa Osada
1.1 km
więcej
Kopydło okolice
1.1 km
więcej
Muzeum Pierwszej Apteki i Punktu Medycznego w Wiśle
1.2 km
więcej
Wyciągi Pasieki
1.2 km
więcej
Malowniczy stary dom
1.3 km
więcej
Wiszący mostek
1.4 km
więcej
Staw z kładką
1.4 km
więcej

OPIS OBIEKTU

Wisła Glamping – luksus w sercu Beskidów

 

Wisła Glamping to miejsce stworzone z myślą o tych, którzy marzą o wypoczynku blisko natury, ale nie chcą rezygnować z komfortu. Położony na zboczach Gronia w Wiśle, resort oferuje spektakularne widoki na góry i miasto, jednocześnie zapewniając pełną wygodę przez cały rok.

Na gości czeka 9 przestronnych namiotów glampingowych, każdy o powierzchni 38 m². W środku znajdują się m.in.: elegancka łazienka z prysznicem, w pełni wyposażony aneks kuchenny, klimatyzacja, telewizor Smart TV, komfortowa część wypoczynkowa i antresola z dodatkowymi miejscami do spania. Dodatkową atrakcją jest zawieszona siatka – idealna na leniwe poranki z książką lub wieczorny relaks pod niebem pełnym gwiazd.

Do dyspozycji gości oddajemy również strefę mini Spa, w której znajduje się sauna oraz 7-osobowe jacuzzi z panoramicznym widokiem na góry. Całość otoczona jest leżakami i miejscem do wypoczynku, a dostęp do tej strefy wliczony jest w cenę pobytu.

 

Wisła Glamping to także:

  • pyszne śniadania w formie boxów dostarczane pod drzwi o poranku,
  • zamykana przechowalnia sprzętu sportowego (narciarnia i rowerownia),
  • dogodna lokalizacja – blisko centrum Wisły, szlaków i wyciągów narciarskich.

 

To miejsce dla par, rodzin i wszystkich, którzy szukają harmonii pomiędzy naturą a luksusem.



REGULAMIN REZERWACJI

REGULAMIN REZERWACJI W KOMPLEKSIE WISŁA GLAMPING

 

Postanowienia niniejszego regulaminu określają warunki dokonywania przez osoby fizyczne oraz
prawne rezerwacji, sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzeń dokonania rezerwacji
oraz postępowań reklamacyjnych w kompleksie „WISŁA GLAMPING” zlokalizowanym w Wiśle przy ul.
Spacerowej 28WA, zarządzanym przez GBMW Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle, przy ul. Ochorowicza 4,
KRS 0000977459, REGON 522312899, NIP 5482744485.


I. SŁOWNICZEK

Terminy użyte w niniejszym regulaminie mają znaczenie ustalone zgodnie z poniższymi definicjami:
1. Glamp – namiot całoroczny, w którym świadczona jest usługa noclegowa
2. Gość – osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności
prawnych lub w przypadku rezerwacji dokonywanej na firmę, osoba, która w związku z
wykonywanym zawodem lub świadczoną usługą na rzecz osoby prawnej lub/i jednostki
organizacyjnej niebędącej osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonuje
rezerwacji w jej imieniu i na jej rzecz.
3. Obiekt – kompleks Wisła Glamping zlokalizowany w Wiśle przy ul. Spacerowej 28WA;
4. Regulamin – niniejszy Regulamin Rezerwacji w Obiekcie WISŁA GLAMPING.
5. Spółka – GBMW Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle przy ul. Ochorowicza 4, będąca właścicielem
Obiektu.
6. Płatności Online – system płatności online udostępnione Gościowi przez Obiekt w ramach
procesu rezerwacji.

 

II. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

1. Niniejszy regulamin stanowi wzorzec umowny dotyczący rezerwacji pobytu w Obiekcie i określa
prawa oraz obowiązki zarówno Obiektu jak i Gościa.
2. Warunkiem dokonania rezerwacji jest wypełnienie formularza rezerwacyjnego, akceptacja
postanowień Regulaminu i Regulaminu Pobytu oraz dokonanie płatności za pobyt.
3. Gość dobrowolnie dokonuje rezerwacji.
4. Obiekt nie pobiera opłaty rezerwacyjnej.
5. Niniejszy Regulamin udostępniany jest w trakcie dokonywania rezerwacji.

III. WARUNKI TECHNICZNE

1. Niezbędnym do dokonania rezerwacji jest posiadanie połączenia z siecią Internet oraz konta
poczty elektronicznej jak również posiadanie aktywnego numeru telefonu.
2. Na adres poczty elektronicznej Gość otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie rezerwacji.

 

IV. DOKONANIE REZERWACJI

1. Przed dokonaniem rezerwacji gość może również skontaktować się z Obiektem telefonicznie, pod
numerem telefonu +48 604 208 218, bądź za pomocą poczty elektronicznej wysyłając e-maila na
adres: hello@wislaglamping.pl - w sprawie zapytania o dostępność.
2. Zapytanie o dostępność polega na wskazaniu przez Gościa interesującego go terminu pobytu,
ilości osób i Glampów, a w przypadku dzieci – także wieku dzieci.
3. Gość każdorazowo dokonuje rezerwacji korzystając z systemu rezerwacyjnego online dostępnego
na stronie internetowej www.wislaglamping.pl bądź telefonicznie.
4. Dokonując rezerwacji online bądź telefonicznie Gość zobowiązany jest do wypełnienia formularza
rezerwacyjnego i podania:
a. terminu pobytu,
b. liczby osób wraz ze wskazaniem czy są to osoby dorosłe czy dzieci (w przypadku dziecka
– podanie wieku),

c. ilości Glampów,
d. dane kontaktowe (numer telefonu i adres e-mail)
e. chęci otrzymania faktury VAT. Brak poinformowania przez Gościa na etapie rezerwacji o
chęci otrzymania faktury VAT, uniemożliwia jej późniejsze wystawienie przez Obiekt
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5. Warunkiem dokonania rezerwacji jest płatność za rezerwowany pobyt.
6. Gość może zapłacić za pobyt poprzez Płatności Online. Zamówienie usługi noclegowej wiąże się
z obowiązkiem zapłaty.
7. Rezerwacja online uważana jest za dokonaną w momencie wysłania e-mail do Gościa z
potwierdzeniem dokonania rezerwacji.
8. Rezerwacja telefoniczna jest uznana za dokonaną w momencie opłacenia kwoty pobytu lub
ustalonej telefonicznie kwoty zadatku w terminie wskazanym w mailowym potwierdzeniu
rezerwacji. Brak opłacenia zadatku we wskazanym terminie równoznaczny jest z anulowaniem
rezerwacji.
9. W przypadku braku otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji należy sprawdzić
folder SPAM poczty elektronicznej lub skontaktować się bezpośrednio z Obiektem.

 

V. ZMIANA REZERWACJI I JEJ TERMINU

1. Zmiana rezerwacji oraz zmiana terminu rezerwacji może nastąpić telefonicznie bądź za pomocą
poczty elektronicznej.
2. Zmiana rezerwacji jak również i zmiana terminu rezerwacji jest każdorazowo uznaniową decyzją
Obiektu.
3. Zmiana terminu rezerwacji może nastąpić wyłączenie wtedy gdy w nowo proponowanym przez
Gościa terminie, Obiekt dysponuje wolnymi pokojami.
4. Zmiana terminu rezerwacji dokonana na więcej niż 14 dni przed planowanym pierwotnym
terminem pobytu nie podlega dodatkowej opłacie, o ile w aktualnym na dzień takiej zmiany
cenniku ten nowy termin pobytu nie jest oferowany w wyższej cenie. W takim przypadku
obowiązuje stosowna dopłata.
5. W przypadku zmiany terminu rezerwacji na mniej niż 14 dni przed planowanym pierwotnym
terminem pobytu, Obiekt jest uprawniony do żądania zapłaty stosownej kwoty, zgodnej z
obowiązującym cennikiem, tytułem opłaty za zmianę rezerwacji.
6. Zmiana rezerwacji może polegać m. in. na ograniczeniu długości pobytu, ilości Gości bądź ilości
zarezerwowanych Glampów.
7. Zgłoszenie przez Gościa chęci zmiany rezerwacji polegającej na ograniczeniu ilości świadczonych
przez Obiekt na rzecz Gościa usług noclegowych (skrócenie długości pobytu, ograniczenie ilości
Gości bądź Glampów itp.) i wyrażenie na to zgody przez Obiekt, skutkuje tym, że, różnica w
kwocie pomiędzy pierwotną rezerwacją a zmienioną rezerwacją zostanie zwrócona Gościowi, z
zastrzeżeniem możliwości potrącenia opłaty, o której mowa w ust. 5 powyżej.
8. Potwierdzeniem zmiany rezerwacji jest wiadomość e-mail wysłana przez Obiekt.
9. W przypadku braku otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji należy sprawdzić
folder SPAM poczty elektronicznej lub skontaktować się bezpośrednio z Obiektem.
10. Zmiana rezerwacji polegająca na zwiększeniu długości pobytu bądź zamówieniu dodatkowego
Glampa wymaga nowej rezerwacji i podlega procedurze rezerwacyjnej opisanej w pkt III
niniejszego Regulaminu.
11. W przypadku braku wyrażenia zgody przez Obiekt na zmianę rezerwacji bądź jej terminu, Gość
wciąż uprawniony jest do wykorzystania pobytu zgodnie z dokonaną i opłaconą rezerwacją.

 

VI. ODWOŁANIE / ANULOWANIE REZERWACJI

1. Gość uprawniony jest do anulowania rezerwacji.
2. Anulowania rezerwacji można dokonać wyłącznie pisemnie bądź drogą e-mailową.
3. Obiekt zastrzega sobie możliwość kontaktu z Gościem w celu weryfikacji zasadności odwołania
rezerwacji.
4. W przypadku anulowania opłaconej rezerwacji, która zawierała opcję bezkosztowego anulowania,
Gość otrzyma, na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej, wiadomość obejmującą

potwierdzenie anulowania rezerwacji, a wpłacona kwota zostanie zwrócona Gościowi na
rachunek, z którego dokonano płatności w ramach rezerwacji.
5. W przypadku anulowania opłaconej rezerwacji, która nie zawierała opcji bezkosztowego
anulowania, Gość otrzyma, na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej, wiadomość
obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji, a wpłacona przez Gościa kwota nie zostanie
zwrócona.
6. Należy pamiętać, że otrzymanie potwierdzenia anulowania rezerwacji jest równoznaczne z
anulowaniem rezerwacji.
7. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia anulowania rezerwacji prosimy o sprawdzenie
folderu SPAM i kontakt z Obiektem.
8. W przypadku niepojawienia się Gościa w obiekcie do północy (tj. godziny 23:59:59) w dniu
przyjazdu, rezerwacja zostanie anulowana automatycznie, chyba, że Gość poinformuje obiekt
pisemnie (email) o późniejszym przybyciu.

 

VII. REKLAMACJE

1. Gość jest uprawniony do złożenia reklamacji niezwłocznie po zaistnieniu przyczyny
uprawniającego go do jej złożenia.
2. Poprzez reklamację należy rozumieć wszelkie wnioski, skargi, zażalenia skierowane do Obiektu.
3. Reklamacja winna zostać złożona pisemnie oraz zawierać imię i nazwisko zgłaszającego
reklamację Gościa, jego dane teleadresowe, numer i szczegóły rezerwacji (pobytu), jak również
powinna przedstawiać sytuację podlegającą reklamacji i szczegółowo określać żądanie Gościa.
4. Reklamacja zostanie rozpoznana przez Obiekt niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia jej otrzymania.
5. Obiekt poinformuje Gościa o swojej decyzję w sprawie zgłoszonej reklamacji w takiej samej
formie, w jakiej złożona została reklamacja.

 

VIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1. Warunki pobytu w Obiekcie określa odrębny Regulamin kompleksu „WISŁA GLAMPING”
2. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z regulaminem wskazanym w ust. 1 powyżej
postanowienia Regulaminu mają pierwszeństwo.
3. Wyłączną odpowiedzialność za dokonanie rezerwacji i jej przydatność do potrzeb własnych jak i
osób, dla których Gość dokonuje rezerwację, ponosi Gość.
4. Gość ponosi odpowiedzialność za własne działania i zaniechania, w tym w szczególności za
przekazanie błędnych informacji lub niestosowanie się do niniejszego Regulaminu.
5. Ani Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie ponosi
odpowiedzialności za:
a. przerwanie procesu dokonywania rezerwacji na etapie wypełniania formularza.
b. niepoprawnie wpisane dane przez Gościa,
c. brak dostępu do sieci Internet lub ograniczenia w jego dostępności,
d. ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania albo urządzeń należących do
Gościa, które stanowią podstawę do dokonywania rezerwacji,
e. poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Gościa, które spowodowane zostały na
skutek działania lub/i zaniechania osób trzecich, a na które nie miał wpływu Obiekt,
f. poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Gościa, które spowodowane zostały na
skutek zaistnienia siły wyższej,
g. płatności realizowane w ramach Płatności Online.
6. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości realizacji usługi noclegowej na rzecz
Gościa zgodnie z dokonaną rezerwacją w przypadku zaistnienia siły wyższej tj. nadzwyczajnych
okoliczności niezależnych od żadnej ze stron, katastrof żywiołowych, strajków, działań wojennych,
pozbawienia przez dostawcę prądu, gazu, energii grzewczej bądź wody lub też innych sytuacji
wyjątkowych.
7. Ograniczenia odpowiedzialności wskazane w niniejszym Regulaminie nie mają zastosowania w
przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie

jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają
zastosowania do szkód wyrządzonych umyślnie.

 

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych jest Spółka, tj. GBMW Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle.
2. Podanie przez Gościa danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do dokonania
rezerwacji i zawarcia umowy o świadczenie usług noclegowych.
3. Dane przetwarzane będą w celu;
i. realizacji umowy na świadczenie usługi noclegowej – na podstawą przesłanki prawnie
uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
ii. w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa (np. wystawienie faktury) – na
podstawą przesłanki obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
iii. w celu dochodzenia bądź obrony przed ewentualnymi roszczeniami – przesłanki prawnie
uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
4. Dane przetwarzane będą przez okres wynikający z przepisów prawa, a w szczególności kodeksu
cywilnego oraz ustawy o rachunkowości.
5. Gość posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia ich przetwarzania jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
a także prawo do przeniesienia danych
6. Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
7. Dane mogą być udostępniane następującym podmiotom:
iv. organom publicznym w związku z istniejącym obowiązkiem prawnym,
v. firmom informatycznym - operatorom systemów informatycznych, oraz
vi. podmiotom współpracującym i wspierającym w wykonaniu umowy zawartej z Gośćmi Obiektu,
w tym Biuru Rachunkowemu.
8. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w
tym profilowaniem.

 

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Gościom, zgodnie z art. 38 pkt 12) ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t. j.
Dz. U. z 2017 r. poz. 683, 2361), nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie
usług noclegowych.
2. Prawem właściwym dla ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Gościem a Obiektem jest
prawo polskie.
3. W przypadku powstania sporu, sądem właściwym do jego rozstrzygnięcia jest właściwy dla
siedziby Obiektu.
4. Wszelkie zmiany Regulaminu będą dokonywane poprzez zamieszczenie nowej treści Regulaminu
na stronie internetowej www.wislaglamping.pl
5. W obiekcie obowiązuję Polityka Ochrony Dzieci, której postanowień każdy Gość zobowiązany jest
do przestrzegania.
6. Obiekt zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego Regulaminu bez
konieczności uzasadniania przyczyny jego zmiany.

 

 

REGULAMIN KOMPLESKU „WISŁA GLAMPING”

 

I. SŁOWNICZEK

Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:
1. Glampie – oznacza to namiot całoroczny, w którym świadczona jest usługa noclegowa;
2. Gościu – oznacza to osobę fizyczną przebywająca na terenie Obiektu, na rzecz której Spółka
świadczy usługę noclegową;
3. Obiekcie – oznacza to kompleks Wisła Glamping zlokalizowany w Wiśle przy ul. Spacerowej
28WA;
4. Regulaminie – oznacza to niniejszy Regulamin kompleksu „WISŁA GLAMPING”;
5. Spółce – oznacza to GBMW Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle przy ul. Ochorowicza 4, będąca
właścicielem Obiektu.

 

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Właścicielem i administratorem Obiektu jest GBMW sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle, przy ul.
Ochorowicza 4 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd
Rejonowy w Bielsku-Białej VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS 0000977459, NIP: 5482744485, REGON: 522312899, kapitał zakładowy
20.000,00 zł.
2. Regulamin określa zasady:
a. świadczenia usług noclegowych przez Spółkę,
b. odpowiedzialności Spółki,
c. przebywania Gości na terenie Obiektu,
d. korzystania z infrastruktury Obiektu.
3. Szczegółowy opis pomieszczeń, aktualny cennik świadczonych przez Spółkę usług noclegowych,
jak również informacje o świadczonych usług dodatkowych dostępne są na stronie internetowej
Obiektu – www.wislaglamping.pl
4. Regulamin jest integralną częścią umowy o świadczenie usług noclegowych, do której zawarcia
dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji pobytu, zapłaty zadatku bądź całości należności za pobyt
w Obiekcie
5. Dokonując rezerwacji, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego
Regulaminu.
6. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Obiektu.
7. Regulamin jest dostępny do wglądu w na stronie internetowej Obiektu.

III. DOBA

1. Pokoje wynajmowane są na doby.
2. Doba rozpoczyna się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 10:00 dnia następnego.
3. Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując Glampa, przyjmuje się, że Glamp został
wynajęty na minimalną ilość dób wynikającą z obowiązujących na moment dokonywania
rezerwacji ustaleń Obiektu.
4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany i opłacony w dniu przybycia, Gość powinien
zgłosić w najpóźniej do godziny 90:00 ostatniego dnia pobytu.
5. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności wolnych Glampów.
6. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu w Obiekcie w przypadku Gości,
którzy nie przestrzegają obowiązującego regulaminu oraz w przypadku nie dokonania wcześniej
pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

 

IV. ZASADY POBYTU

1. Każdy Gość, po opłaceniu pobytu, najpóźniej przed rozpoczęciem pierwszej doby pobytu otrzyma
drogą e-mailową oraz SMS-em specjalny kod, który w okresie jego pobytu umożliwiać mu będzie
otwieranie drzwi wejściowych do jego Glampa, jak również do pomieszczenia przechowalni
sprzętu oraz do sauny
2. Gość Obiektu nie może przekazywać Glampa jak również specjalnego kodu osobom trzecim,
nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

3. Osoby niezameldowane w Obiekcie mogą gościnnie przebywać w na terenie obiektu od godziny
9:00 do godziny 20:00. Przybywanie osób niezameldowanych po godzinie 20.00 jest
równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gościa na odpłatne dokwaterowanie tych osób do jego
Glampa. Koszt dokwaterowania każdej osoby jest zgodny z obowiązującym cennikiem.
4. Osoby niezameldowane w trakcie gościnnego pobytu nie mogą korzystać ze strefy Wellness SPA.
5. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który:
a. podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez
wyrządzenie szkody w mieniu Obiektu lub mieniu innych Gości, szkody na osobie innego
Gościa, pracownika Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo
b. zakłócił spokój w Obiekcie, w tym m. in niestosował się do panującej na terenie Obiektu
ciszy nocnej, jak również gdy
c. znajduje się w stanie upojenia alkoholowego
6. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, Obiekt nie zwraca dokonanych
płatności za niewykorzystane doby.
7. Goście Obiektu oraz osoby przebywające na terenie Obiektu obowiązane są do przestrzegania
zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania ciszy nocnej, która trwa w godzinach 22:00 –
07:00.
8. Z racji uwagi, iż Glamp posiada pokrycie charakteryzujące się znacznie niższą izolacją akustyczną
niż typowe budynki, Goście Obiektu proszenie są zachowanie, które uwzględniać będzie
powyższą specyfikę i szanować będzie prawo do wypoczynku innych Gości. W szczególności
należy zachować względną ciszę, unikać krzyków i głośnych zachowań w tym głośnych rozmów
telefonicznych, przestrzegać ciszy nocnej, nie organizować imprez bez zgody właścicieli Obiektu.
9. Ponadto na terenie obiektu istnieje bezwzględny zakaz:
a. karmienia dzikich zwierząt,
b. wnoszenia i spożywania pożywienia pozostawiającego intensywny aromat,
c. używania własnych grilli,
d. rozpalania ognisk,
e. wykorzystywania Glampów i pomieszczeń Obiektu do prowadzenia działalność
gospodarczej – np. robienia sesji zdjęciowych, prowadzenia zabiegów kosmetycznych (za
wyjątkiem sytuacji, gdy usługi te świadczone są przez Obiekt luba za zgodą właścicieli
Obiektu,
f. podnajmowania Glampów,
g. prowadzenia na terenie Obiektu działalności naruszającej prawo.
10. Każdy Gość zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz segregacji
śmieci.

 

V. USŁUGI NOCLEGOWE

1. Obiekt świadczy usługi noclegowe zgodnie z dokonaną przez Gościa rezerwacją. W przypadku
zastrzeżeń dotyczących jakości świadczonych usług, Gość winien jak najszybciej zgłosić
reklamację, co umożliwi Obiektowi niezwłoczną reakcję. Szczegóły zgłoszenia i sposób
rozstrzygnięcia reklamacji określone są w regulaminie rezerwacji.
2. Obiekt ma obowiązek zapewnić:
a. warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
b. bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu,
c. profesjonalną i uprzejmą obsługę,
d. wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa w Glampie, a
w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie,
e. w miarę posiadanych możliwości innego Glampa lub w inny sposób złagodzić
niedogodności, gdy występujące w Glampie usterki nie będą mogły być usunięte.

 

VI. DODATKOWE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

1. Korzystanie z antresoli znajdującej się w Glampie przez dzieci dozwolone wyłącznie pod
nadzorem rodziców lub opiekunów prawnych.
2. Z uwagi na delikatność poszycia wewnętrznego każdego z Glampów obowiązuje zakaz
wnoszenia rowerów, nart, desek snowboardowych, kijków oraz innego tego typu sprzętu
sportowego do wewnątrz Glampa. Taki sprzęt sportowy winien być pozostawiany w
monitorowanym pomieszczeniu służącym do przechowywania sprzętu.
3. Obowiązuje zakaz używania we wnętrzu Glampa otwartego ognia.

4. Ze strefy SPA Wellness mogą korzystać wyłącznie dorośli oraz dzieci w wieku od 16 lat, pod
warunkiem pozostawania pod opieką osoby dorosłej.
5. Każda osoba korzystająca ze strefy SPA Wellness ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem
strefy SPA Wellness i stosować się do jego postanowień.
6. Teren Obiektu jest monitorowany.

 

VII. REGULAMIN MONITORINGU

1. Celem prowadzenia monitoringu wizyjnego jest:
a. zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Obiektu i ich mienia, jak
również mienia Spółki,
b. obrona i dochodzenie roszczeń Administratora lub osób, których dotyczy mienie,
wizerunek lub zdarzenie objęte zapisami monitoringu.

2. System monitoringu funkcjonuje całodobowo (24/7) i obejmuje części wspólne obiektu, w tym
alejki spacerowe, taras, przechowalnie sprzętu, parking i teren Obiektu.
3. System monitoringu nie obejmuje wnętrza Glampów, łazienek oraz pomieszczenia sauny ani
innych miejsc, w których mogłoby dojść do naruszenia prawa do prywatności.
4. Monitoring rejestruje obraz oraz dźwięk.
5. Kamery rejestrują zdarzenia w rozdzielczości umożliwiającej identyfikację osób.
6. Zapis jest przechowywany na nośnikach cyfrowych przez okres 30 dni. Po tym okresie dane są
automatycznie usuwane poprzez nadpisanie danych na nośniku.
7. Dostęp do obrazu i zapisu monitoringu mają wyłącznie Administrator danych osobowych oraz
osoby pisemnie przez niego upoważnione, które są zobowiązane do przestrzegania przepisów
prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
8. W uzasadnionych przypadkach okres przechowywania nagrań może zostać wydłużony, jeśli
dotyczą one zdarzeń wymagających analizy przez organy ścigania bądź materiał stanowi
podstawę dochodzenia bądź obrony przed roszczeniami.


VIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Gość ma prawo do zgłoszenia telefonicznie lub drogą e-mailową wszelkich uwag i sugestii
dotyczących pobytu, a także do otrzymania koniecznej pomocy i opieki.
2. Dzieci poniżej 16-go roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem
opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie
szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
3. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabrania się używania w Glampach grzałek, grzejników
elektrycznych lub gazowych oraz innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia
pokoju (nie dotyczy ładowarek i zasilaczy komputerowych i telefonicznych).
4. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć
telewizor, odłączyć wszelkie podłączone przez niego ładowarki i zasilacze, zgasić światło,
wyłączyć kuchenkę, kuchenkę mikrofalową, suszarkę do włosów, żelazko, zakręcić krany oraz
zamknąć drzwi.
5. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub
zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy
odwiedzających go osób.
6. Gość powinien zawiadomić personel lub właściciela Obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie
po jej stwierdzeniu.
7. Na terenie Obiektu, w tym we wszystkich Glampach obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów
tytoniowych, w tym papierosów jak również e-papierosów oraz nowatorskich wyrobów
tytoniowych.
8. Złamanie przez Gościa zakazu, o którym mowa w ust. 7 powyżej jest równoznaczne z
wyrażeniem przez Gościa zgody na pokrycie kosztów sprzątania i dearomatyzacji pokoju w
wysokości 1.500,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek.
9. Obowiązuje zakaz wnoszenia wyrobów i substancji łatwopalnych, wybuchowych w tym petard i
sztucznych ogni jak również zakaz wnoszenia broni palnej.
IX. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

1. Obiekt odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa do pokoju na
warunkach i zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Gości w sejfie znajdującym
się w Glampach.
3. Obiekt dysponuje monitorowanym parkingiem niestrzeżonym, bezpłatnym dla Gości Obiektu.
4. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu
należącego do Gościa oraz przedmiotów w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy
te zostały zaparkowane na parkingu przeznaczonym dla Gości Obiektu czy poza nim.
5. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę sprzętu sportowego oraz innych
rzeczy pozostawionych przez Gości w pomieszczeniu przechowalni sprzętu.


X. ZWROT POZOSTAWIONYCH RZECZY

1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w Glampie będą
odesłane na adres wskazany przez Gościa na Jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji
Obiekt przechowa te przedmioty przez 30 dni, a następnie przekaże do utylizacji.
2. Obiekt nie odpowiada za rzeczy pozostawione przez Gościa.


XI. POBYT ZWIERZĄT

1. Na terenie Obiektu dopuszcza się obecność zwierząt, tj. psów i kotów wyłącznie po uiszczeniu
odpowiedniej opłaty, zgodnej z aktualnym cennikiem.
2. Zabrania się pozostawiania przez Gości zwierząt na terenie Obiektu, w tym w Glampach, bez
opieki.
3. Goście przebywający w Obiekcie ze zwierzętami zobowiązani są bezwzględnie podczas
korzystania z miejsc ogólnodostępnych Obiektu oraz przyległego terenu prowadzić zwierzęta na
uwięzi lub w transporterze, a w przypadku psów dodatkowo w kagańcach.
4. Właściciel zobowiązany jest do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzęta
i odpowiada materialnie za szkody przez nie wyrządzone.
5. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do dopilnowania, aby jego zwierzę nie zachowywało się
głośno na terenie Obiektu oraz aby nie zakłócało wypoczynku innych Gości.
6. Brak zgłoszenia pobytu zwierzęcia w Glampie, wiąże się z dodatkową opłatą określoną w
aktualnym cenniku.
7. Obiekt może odmówić przyjęcia zwierząt ras wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne jak również
gadów, płazów, stawonogów i gryzoni, a także innych zwierząt uznanych przez personel Obiektu
za niebezpieczne, lub których obecność może powodować dyskomfort po stronie innych Gości.
8. Zwierzę musi posiadać aktualną książeczkę szczepień.
9. Wstęp zwierząt do strefy SPA Wellness oraz pomieszczenia przechowali sprzętu jest surowo
zabroniony, wyjątek stanowią psy przewodnicy.
10. Goście przebywający w Obiekcie ze zwierzętami odpowiadają za sprawowanie nadzoru nad
zwierzęciem oraz materialnie za wszystkie wyrządzone przez niego szkody zarówno w mieniu
Obiektu, jak i Gości.
11. Szkody wyrządzone przez zwierzę w mieniu Obiektu będą indywidualnie wyceniane przez Spółkę,
a ich kosztami ostanie obciążony właściciel zwierzęcia.
12. Goście, którzy nie zapewnią odpowiedniej opieki przebywającym z nimi zwierzętom oraz
naruszają postanowienia niniejszego regulaminu mogą zostać poproszeni o opuszczenie Obiektu,
bez prawa do zwrotu środków za niewykorzystaną część pobytu.


XII. POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia nie naruszającym ich funkcjonalności i
bezpieczeństwa korzystania, Gościom nie wolno dokonywać w Glampach jakichkolwiek zmian we
wnętrzu Glampów jak i w ich wyposażeniu.
2. W przypadku naruszenia przez Gościa postanowień niniejszego Regulaminu, właściciel i
pracownicy Obiektu są uprawnieni do odmowy dalszego świadczenia usług na rzecz takiego
Gościa. Odmowa dalszego świadczenia usług skutkuje tym, iż Gość dopuszczający się naruszeń
zobowiązany jest do uregulowania należności za ewentualnie niezapłacone świadczenia ze strony
Obiektu jak również i poczynione uszkodzenia lub zniszczenia w mieniu Obiektu bądź innych

Gości oraz do niezwłocznego opuszczenia terenu Obiektu, bez prawa do zwrotu środków za
niewykorzystaną część pobytu.

 

XIII. DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych Gości jest Spółka, tj. GBMW Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle.
2. Klauzula informacyjny administratora danych znajduje się na końcu niniejszego regulaminu.
3. Korzystając w jakikolwiek sposób z usług świadczonych przez Obiekt, Gość akceptuje zasady
zawarte w Polityce prywatności opublikowane w serwisie www.wislaglamping.pl

 

XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23
kwietnia 1964r. Kodeks cywilny.
2. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym terminie.
3. Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed
wejściem w życie zmiany Regulaminu.
4. Data opublikowania regulaminu: 05.05.2025r.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA GOŚCI OBIEKTU

 

Kto jest administratorem Państwa danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest GBMW Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle (43-460) przy ul.
Ochorowicza 4 Wszelkie żądania, oświadczenia bądź korespondencję dotyczącą ochrony danych
osobowych należy kierować na adres naszej siedziby lub na następujący adres poczty elektronicznej -
marek@wislaglamping.pl


Skąd mamy Państwa dane
W przypadku Gości dokonujących rezerwacji w naszym obiekcie dane pozyskujemy bezpośrednio od
nich. Natomiast dane ich osób towarzyszących, w tym członków ich rodzin z reguły pozyskujemy
bezpośrednio od osób dokonujących rezerwacji pobytu.
Dane zawarte w monitoringu wizyjnym otrzymujemy bezpośrednio od osób, których te dane dotyczą.


Jakie dane przetwarzamy
Przede wszystkim przetwarzamy Państwa dane identyfikacyjne, tj. imię i nazwisko oraz dane
kontaktowe (nr telefonu, adres email). Ponadto przetwarzamy również inne dane przekazane przez
Gości obsłudze Obiektu, oraz dane zawarte w monitoringu wizyjnym znajdującym się w częściach
wspólnych Obiektu wskazanych w regulaminie monitoringu.


Czy istnieje obowiązek podania przez Państwa danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia przez Obiekt usługi
noclegowej.


W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Państwa dane
Państwa dane osobowe są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
i. w celu zawarcia umowy na świadczenie usługi noclegowej – na podstawie przesłanki
zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
ii. w celu realizacji umowy na świadczenie usługi noclegowej – na podstawą przesłanki naszego
prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
iii. w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa (np. wystawienie faktury) – na
podstawą przesłanki obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
iv. w celu dochodzenia bądź obrony przed ewentualnymi roszczeniami – na podstawą przesłanki
naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
v. w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom Obiektu i ich mieniu – na podstawie zgody (art.
6 ust. 1 lit. a RODO).


Czy udostępniamy Państwa dane innym podmiotom
Państwa dane, mogą być udostępniane następującym podmiotom: organom publicznym w związku z
istniejącym obowiązkiem prawnym, firmom informatycznym - operatorom systemów informatycznych,
oraz podmiotom współpracującym i wspierającym nas w wykonaniu umowy zawartej z Gośćmi
Obiektu. Pragniemy jednak zapewnić, że przetwarzane dane nie będą przekazywane poza Europejski
Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte
zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem.


Przez jaki okres przetwarzamy Państwa dane
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania łączącej nami umowy, a po
jej zakończeniu przez okres niezbędny do wykonania ciążących na nas obowiązków wynikających z
przepisów prawa. Ponadto w przypadku celu dotyczącego dochodzenia bądź obrony przez
roszczeniami – do czasu ich przedawnienia jak i zakończenia ewentualnych postępowań.
W przypadku monitoringu wizyjnego, dane będą przetwarzanie przez okres maksymalnie 30 dni.
Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzanymi danymi

 

Macie Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia
zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto przysługuje Państwu prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.
Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.

 

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STREFY SPA WELLNESS

 

Postanowienia niniejszego regulaminu określają warunki korzystania ze strefy SPA
WELLNESS przez Gości kompleksu „WISŁA GLAMPING” zlokalizowanego w Wiśle przy
ul. Spacerowej 28WA (dalej „Obiekt”) zarządzanego przez GBMW Sp. z o.o. z siedzibą
w Wiśle, przy ul. Ochorowicza 4, KRS 0000977459, REGON 522312899, NIP
5482744485. Strefa SPA WELLNESS składa się z budynku sauny wraz z natryskami,
jak również zewnętrznej balii z zimną wodą oraz zewnętrznego jacuzzi.

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Strefa SPA WELLNESS jest integralną częścią kompleksu i przeznaczona jest
wyłącznie dla Gości zakwaterowanych w jednym z 9 luksusowych namiotów, tzw.
Glampów.
2. Korzystanie ze strefy prze Gościa Obiektu oznacza akceptację niniejszego
regulaminu.
3. Strefa SPA WELLNESS dostępna jest dla Gości codziennie w godzinach od 15:00
do 22:00.
4. Przebywanie w strefie SPA WELLNESS poza godzinami otwarcia jest zabronione.
5. Ze względu na możliwość przebywania w saunie bez odzienia wierzchniego, ze
strefy SPA WELLNESS korzystać mogą wyłącznie osoby powyżej 15 roku życia, tj.
osoby 16 +.
6. Taras, na którym znajduje się jacuzzi, jest monitorowany.


II. ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

1. W strefie SPA WELLNESS obowiązują następujące zasady bezpieczeństwa:
a. zakaz biegania,
b. zakaz hałasowania, słuchania muzyki (z wyłączeniem słuchawek) oraz
głośnych rozmów,
c. zakaz organizacji spotkań towarzyskich,
d. zakaz jedzenia i picia, z wyłączeniem dostępnej wody,
e. zakaz spożywania alkoholu,
f. zakaz palenia – Dotyczy wszystkich wyrobów tytoniowych, w tym
papierosów, e-papierosów oraz nowatorskich wyrobów tytoniowych.
g. zakaz fotografowania i filmowania gości korzystających ze strefy SPA
WELLNESS
h. zakaz wchodzenia w obuwiu zewnętrznym do sauny,
i. zakaz skakania do jacuzzi oraz do balii.
j. zakaz korzystania ze strefy SPA WELLNESS przez osoby znajdujące się pod
wpływem alkoholu oraz narkotyków,
k. zakaz korzystania z jacuzzi oraz bani po użyciu kosmetyków do ciała, w tym
kremów, kremów do opalania, peelingów, masek itp.,
l. zakaz wprowadzania zwierząt,
m. zakaz suszenia ubrań i ręczników na szklanej balustradzie strefy SPA
WELLNESS/

2. Osoby korzystające z sauny nie mogą polewać wodą pieca elektrycznego
(zagrożenie porażeniem), jak również nie mogą korzystać z własnych aromatów oraz
nie powinny pozostawiać jakichkolwiek przedmiotów w pobliżu pieca.
3. Dopuszcza się korzystanie z sauny w strojach kąpielowych, jak również bez odzieży
wierzchniej.
4. Korzystając z sauny należy usiąść na znajdujących się w każdym z Glampów
ręcznikach.
5. Po zakończeniu korzystania z sauny należy zamknąć drzwi wejściowe.
6. Korzystanie z jacuzzi oraz z balii dopuszczalne jest wyłącznie w strojach
kąpielowych.
7. Po zakończeniu korzystania z jacuzzi, jeżeli nie znajdują się w nim inne osoby,
należy zamknąć pokrywę jacuzzi oraz zabezpieczyć ją specjalnymi klamrami.

 

III. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W przypadku nieprzestrzegania przez Gościa postanowień niniejszego regulaminu
obsługa obiektu ma prawo odmówić możliwości dalszego korzystania ze strefy SPA
WELLNES
2. Za szkody spowodowane niewłaściwym korzystaniem przez Gościa ze strefy SPA
odpowiada Gość.
3. Regulamin obowiązuje od dnia 23 czerwca 2025 roku i może być aktualizowany
przez właściciela obiektu.

 



SKONTAKTUJ SIĘ

ul. Spacerowa 28 WA
Wisła 43-460
hello@wislaglamping.pl
www.wislaglamping.pl

GALERIA

NA MAPIE

Sprawdź dojazd do Wisła Glamping