„Słoneczny Gród” umiejscowiony jest w malowniczej dolinie Wisła Głębce w Beskidzie Śląskim, oddalony od centrum miasta Wisła o około trzy kilometry. Obiekt dysponuje 45 miejscami noclegowymi z możliwością dostawek. Naszym Gościom oferujemy komfortowo urządzone pokoje dwuosobowe, trzyosobowe oraz czteroosobowe studia składające się z dwóch pokoi. Każdy z nich wyposażony jest w pełen węzeł sanitarny, TV oraz internet bezprzewodowy. Posiadamy jadalnię oraz dużą salę mogącą posłużyć jako sala konferencyjna, świetlica dla dzieci, czy miejsce organizacji zabaw przy muzyce. Budynek znajduje się na płaskim, nasłonecznionym i ogrodzonym terenie. Dysponujemy dużym ogrodem, który jest idealnym miejscem na relaks oraz zorganizowanie grilla. Ponadto zapewniamy naszym Gościom bezpłatne miejsca parkingowe.
Dogodne położenie "Słonecznego Grodu" gwarantuje dostęp do sklepów, restauracji, kościoła, przystanku autobusowego, stacji kolejowej, wyciągów narciarskich oraz innych obiektów sportowych.
Rodzinny charakter ośrodka połączony z góralską gościnnością oraz doświadczeniem właścicieli tworzą niezapomnianą atmosferę, która powoduje, że Goście chętnie odwiedzają nas ponownie. Jednym z naszych głównych atutów jest wspaniała kuchnia, która znajduje szczególne uznanie wśród odwiedzających.
"Słoneczny Gród" jest idealnym miejscem wypadowym dla dalekich wycieczek górskich jak również krótkich spacerów.
Obiekt spełnia wszelkie normy i wymagania bezpieczeństwa dla organizowania pobytów dzieci. Zaufało nam wiele biur podróży. Kolejny już rok gościć będziemy dzieci i młodzież, w czasie zimowisk organizowanych przez renomowane Biuro Turystyki Aktywnej Kompas. Kolonie i zimowiska, których organizatorem jest KOMPAS, cenione są zwłaszcza za wysoki standard i bezpieczeństwo uczestników, dzięki wykwalifikowanej kadrze oraz sprawdzonych ośrodkach wczasowych.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA URLOP W BESKIDACH WISŁA!
I. Proces Rezerwacji Online
Rezerwacja poprzez Serwis rezerwacyjny odbywa się w następujący sposób:
1. Klient otrzymuje możliwość wyboru oferowanych pobytów pakietowych oraz standardowych noclegów, które przedstawione są w panelu rezerwacyjnym.
2. Po zapoznaniu się z zawartością i ceną Klient może dokonać wyboru pokoju, terminu oraz opcji dodatkowych pobytu pakietowego bądź standardowego.
3. Po wyborze Klient przechodzi do kolejnego kroku - formularza, w którym wypełnia swoje dane osobowe (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres email ) oraz swoje uwagi dotyczące rezerwacji.
4. Po uzupełnieniu danych Klient dokonuje wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości dokonanej rezerwacji poprzez:
a) Standardowy przelew w ciągu 48 h.
Klient otrzymuje emailem potwierdzenie przyjęcia rezerwacji, która będzie potwierdzona w systemie hotelowym po wpłacie zadatku, który nastąpi najpóźniej do 48 h po dokonaniu rezerwacji w Serwisie.
5. Rezerwacje „Na Zapytanie”
W przypadku braku dostępności pokoju online może być zaoferowany Klientowi pokój w opcji „Na Zapytanie”. Klient po wypełnieniu formularza otrzyma e-mailem potwierdzenie przyjęcia rezerwacji wstępnej wymagającej potwierdzenia dostępności miejsc przez Hotel oraz informację o sposobie wpłaty zadatku. Po dokonaniu wpłaty opisanej w pkt. 4 Klient otrzyma e-mail
z potwierdzeniem rezerwacji.
II. Opłaty oraz Anulacja Rezerwacji
1. Klient wpłaca wyliczony zadatek w wybrany sposób, pozostałą część dopłaca po przyjeździe do obiektu.
2. W cenę pokoju wliczony jest podatek VAT.
3. W cenę pokoju nie jest wliczona opłata klimatyczna.
4. Klient nie ponosi żadnych kosztów wynikających z wykonania transakcji Rezerwacji.
5. W przypadku Anulacji Rezerwacji lub nie stawienia się Klienta w Hotelu wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
III. Ustalenia Końcowe
1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Hotel nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu, wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.
2. Hotel oraz firma obsługująca Serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.
IV. Dane Osobowe
W trakcie dokonywania Rezerwacji Pakietu przez Hotel Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Serwisu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.
V. Akceptacja Regulaminu
Zaznaczenie opcji Zapoznałem się z Regulaminem oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Słoneczny Gród - Elżbieta Wantulok ul. Kopydło 58 Wisła 43-460
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
Zobowiązania Administratora
Zobowiązania Hotres.pl
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku: